Ønsker du som kunde at klage over Danske Boligforeningers Forsikringsagentur, henvises til selskabets klageansvarlige:
Adm. Direktør - Kasper Holm
E mail: kasper@risb.dk
Telefon: 4168 0676
Klagen kan fremsendes via mail eller med almindeling post, og vi bestræber os altid på, at svare på enhver henvendelse inden for 5 hverdage.
Danske Boligforeningers Forsikringsagentur er et co-brand til Risb Forsikringsagentur. Hvor Danske Boligforeninger udelukkende tegner forsikringer på ejendomme, er Risb Forsikringsagentur et generalagentur, der tegner forsikringer på flere forskellige segmenter. I Danske Boligforeninger samarbejder vi med det store franske forsikringsselskab Wakam, som selvfølgelig er underlagt Finanstilsynets retningslinjer. For mere info om Risb Forsikringsagentur se www.risb.dk.
Vi arbejder på at gøre det så gebyrfrit som muligt at være kunde i Danske Boligforeninger. Vi er pt. i gang med at forhandle diverse aftaler på plads, hvorfor denne kolonne opdateres snarest.
Vores præmier er som udgangspunkt beregnet efter et såkaldt nettoprincip, da langt de fleste af vores samarbejdspartnere, er forsikringsmæglere. Det vil sige, at vi ikke betaler nogen form for provision for formidlingen af forsikringen, ligesom al kommunikation går igennem forsikringsmægleren - til gengæld stiller vi den skarpeste præmie. Opsiger man som kunde sit samarbejde med sin mægler, vil der komme et pristillæg på policen.
Er policen lavet med tillæg for provision til formidleren, vil dette tydeligt fremgå af policen.